Forhåndsbestillingen av SkiGo-produkter utsatt til mandag 24.november!

Post date: Nov 9, 2014 12:52:22 PM

NBNB: Forhåndsbestillingen er utsatt til mandag 24.november!

På smørekurset med Christer Majbäck ble det ytret ønske om å utsette bestillingsfristen med en uke, dvs til mandag 24.november. Dette er nå ordnet med Tromsø Ski og Sykkel og SkiGo, så da har dere en uke ekstra til å bestemme dere!

-----------------------------------------------------------------------------------------

Tromsø Ski og Sykkel og SkiGo tilbyr Tromsø Skiklubb Langrenn sine medlemmer 40% rabatt på SkiGo-produkter ved forhåndsbestilling.

Samlet bestilling vil så sendes til SkiGo, og komme til Tromsø Ski og Sykkel i løpet av en ukes tid. Hvert enkelt medlem henter og betaler så produktene hos Tromsø ski og Sykkel.

Eier av SkiGo, Christer Majbäck, kommer til Tromsø i forbindelse med Nordnorsk Skimesse 13.-15.november. I forbindelse med messa vil han torsdag 13.november kl 2000 holde smørekurs for klubbens medlemmer på skihuset, og samtidig presentere en del av SkiGo sine produkter. Dette vil være en utmerket anledning for å stille spørsmål og få råd om hvilke produkter en trenger.

SkiGo sin produktkatalog for 2014-2015 og regneark til bruk ved bestilling er vedlagt. Bestillings-skjema sendes til paal@tromsoskiogsykkel.no. Bestillingsskjemaet vil også finnes i butikken og på smørekurset.