stor skihelg for klubbens løpere

Anna Svendsen er tatt ut til verdenscup 20 km klassisk kommende helg i Lahti, Finland . Fortjent og veldig gledelig. Heia heia!

Se bilder fra HL 2034

Noah uttatt til Nordisk juniorlandslamp

Noah Marius Olsen (M18) er tatt ut til å representere Norge i Nordisk juniorlandskamp i Otepää, Estland 15-17. mars. Gratulerer . Dette blir Noahs internasjonale debut. Heia heia!

Anna i LaHTI

Anna Svendsen var med under WC i Lahti og gikk inn til en meget sterk 13 plass på 20 km klassisk. Hun var 3 beste norske dame.

Håkon Romsaas

Håkon Romsaas gikk inn til en meget sterk sølvmedaljeplass i sprint under Hovedlandsrennet  for 15-16 åringer lørdag 2 mars.
Klubben gratulerer Håkon med Sølvmedaljen.

Skisporet viser når løypene på øya tråkkes med maskin.
Følg oss på Instagram

NC Lygna 19 jan-24

NC junior sprint på Lygna med fantastiske resultater for Tromsø skiklubb langrenns løpere .
Magnus Wassbakk og Noah Marius Olsen vant alle sine heat og sto dermed igjen som vinnere i klassene M17 og M18.
Mia Brustad Olsen tok en flott 6. plass i debuten i Norgescup K17 og Astrid Vaeng Bernhardsen var en fot fra å sikre seg finaleplass i K18 .
TSKL gratulerer masse og ønsker alle klubbens løpere lykke til videre i helga - på Lygna og på Storelva .

Se også hva Nordlys skriver:

Tromsø Skifestival & KM Stafett

Velkommen til Tromsø Skifestival på Templarheimen skistadion lørdag 13. og søndag 14. januar. Barneskirenn, Sonerenn, Kretsrenn og KM-stafetter
Lørdag:
Det blir arrangert barneskirenn (0-7 år), sonerenn (8-10 år), kretsrenn og SNN-cup renn nr 3 på lørdag, Klassisk stil.
Søndag:
Pga. utfordringer med å få arrangert KM stafetter på Skjervøy har Langrennskomiteen tatt en beslutning om at KM-stafettene legges til søndag 14. januar i forbindelse meg Tromsø Skifestival.
2 manns stafetter:  Klassisk stil.
Stafetter: K-K-F

Se mer om Skifestivalen her                Les innbydelsen her