Oppstart 07-08 gruppa 15. september

Post date: Sep 14, 2014 8:06:13 AM

Vi tar en myk start på treningsåret og starter 07-08 gruppa (skileikgruppa) allerede mandag 15. september kl. 18 på grusbanen ved Templarheimen/skihuset. Alle barn som går i 1. og 2. klasse er velkommen på gruppa. Ta på treningsklær og joggesko. Anbefaler hansker da vi er en del med henda på grusen. Foreldre må gjerne være med på treningen. Treningen er ferdig kl. 19.

Vi skal leke og ha det moro og gjennom det få utholdenhet, koordinasjon og balanse og lære aktiviteter vi også bruker når vi får ski på beina.

Henrik Romsaas blir hovedtrener i år. Kontakt meg gjerne på 99 25 24 95 eller epost henrik.romsaas@tromso.kommune.no.

Det sendes ut epost også. Gamle medlemmer trener ikke fornye registreringen. Nye bruker lenke til venstre i menyen.

Spre gjerne ordet om oppstart og skileikgruppa til andre foreldre og barn.

Vi sees!

med hilsen Henrik