Resultatliste fra Sonerenn i Malangen

Post date: Jan 5, 2012 4:52:23 PM

Resultatliste fra sonerenn i Malangen er lagt ved som vedlegg.

Gledelig at så mange fra TSKL er påmeldt til sonerennet i Malangen den 7 januar. Hallgeir Hågensen (pappa til Tora J13 år) henter startnummer og deler ut disse ved start. Smøretips er glider Swix LF6 eller Grønn LF Vauthi, som festevoks kan Vauthi lilla (K15) brukes eller Swix VR 45-VR 50. Ta gjerne med litt mykere smørning som kan legges på hvis det er problemer med feste (feks Vauthi grå (K12) eller VR 55).

På grunn av snøforholdene i Fjellbygda så er rennet flyttet litt høyere -dvs 1 km fra klubbhuset, og det er 500 m å gå fra parkeringsplass til start. Ta med godt med tøy!! Første start er kl.12.00

Anbefalt kjørerute er: Vikran tunnel, ta så mot Mortenhals (venstre), kjør 3 mil og idet du passerer butikken i Mortenhals så er det 700 m til neste butikk hvor det er 100m til avkjørsel hvor du tar av opp dvs. til venstre. Kjør så 3km, ta til høyre og kjør 200 m før du tar til venstre og etter 50 m så er du på klubbhuset. Selve rennet er 1 km fra klubbhuset og det er 500 m å gå til start.

LYKKE TIL!