Smørekurs og bruktsalg 16 nov. kl.19-21

Post date: Nov 10, 2011 10:23:03 PM

Velkommen til smørekurs og bruktsalg.

Smørekurs

Dag Elvevold vil holde et ”nybegynner” smøre kurs kl.19.00 til 20.00 og fra 20.00 til 21.00 et smørekurs for viderekommende. Målgruppen for ”nybegynner” kurset er alle de som steller med ski i alderen fra 11 år og oppover. Dag har vært brukt som smører av både landslaget og Troms sitt senior kretslaget –så her er det mange gode råd og tips å hente.

Bruktsalg skiutstyr og klær

Nå er snøen rett rundt hjørnet og det er på tide å rydde frem skiutstyr og klær fra boder og loft. Kanskje er det fra i fjor for smått, kanskje trenger du noe nytt?? Møt og ta med deg det du vil selge, og kanskje kan du gjøre et kupp! Husk dere som skal selge må selv vurdere hvilken pris du forventer. Alle varer som skal selges på bruktmarkedet må merkes med navn på selger og pris.

Retningsgivende prising av brukt idrettsutstyr er vanskelig. Prisen må vurderes i forhold til nypris på varen og alder og slitasje/tilstand på gjenstanden som selges. Klær og sko vil ha lavere bruktpris en f.eks skistaver, som kan ha lang levetid.

Det vil også bli salg av ULL MAX produkter.

VEL MØTT !!!!!