Bli medlem

Ønsker du å bli medlem av Tromsø Skiklubb Langrenn - registrer deg her: www.minidrett.no

Framgangsmåte ved registrering:

1.     Gå til nettsiden www.minidrett.no

2. Velg en av følgende:

a: «Logg inn», hvis du er bruker av MinIdrett fra før og har påloggingsinf

b: klikk på «Ny bruker?» hvis du ikke har brukt MinIdrett tidligere eller ikke husker påloggingsinfoen, velg så «Glemt?» under Logg inn eller Registrer ny bruker

3. Når du er logget på , klikker du på linken «medlemskap»

4. Klikk på «Finn ny klubb»

5.     I søkefeltet skriver du «Tromsø Skiklubb Langrenn»

Klikk på Langrenn og «Send søknad»

TSKL tilbyr blant annet sine medlemmer organisert trening fra det året barnet fyller 6 år i aldersgrupper til junior/senior. For mosjonister/tidligere aktive utøvere tilbys organisert trening i veterangruppen.  Videre finansierer klubben treningssamlinger både i regi av klubben og skikretsen med inntil 50%. Alle startkontingenter ved deltakelse i skirenn betales av klubben. Klubben dekker kun startkontingent for medlemmer som har betalt treningsavgift jmf årsmøtevedtak våren 2020.

Ved større skirenn, som f.eks. kretsmesterskap, organiserer klubben eksempelvis innlosjering, smøreservice og transport og dekker en andel av utøvernes kostnad. Det avholdes kurs i preparering av ski minst en gang pr sesong for foreldre/foresatte. Ved kjøp av skiutstyr og skirelaterte artikler tilbys våre medlemmer 20 % rabatt på veiledende priser hos vår samarbeidspartner Tromsø Ski og Sykkel (gjelder ikke pakkepriser og tilbudsvarer), samt at medlemmer også får 10 % rabatt på ordinære sportsrelaterte varer, sykler (ikke el-sykler) og på fritidstekstiler.

Treningsavgift, medlemsavgift og egenandeler til samling og skirenn