Gode prestasjoner på KM i Bjerkvik.

Post date: Jan 18, 2016 8:43:54 PM

TSKL fikk 3 kretsmester individuelt, Anna Svendsen, Anna Sofie Ravna og Tone Lise Pedersen. Gratulerer til disse og stafettlaget K Senior som tok klar seier med Anna Svendsen, Ingvild Ofstad og Bjørk Hågensen på laget (Bildet). Det ble ellers ytterligere 6 pallplasser på de individuelle øvelsene til Ingvild Ofstad (3., K 18), Bjørk Hågensen (2., K 19/20), Øyvind Lyngedal (3., M Veteran), Eirik Silsand Gerhardsen (2., M 17), Per Vassmyr (3., M 17) og Gustav Ryvoll (3., G 11). På stafettene ble det også pallplasser i tillegg til seieren i K Senior; 2. plass i M Senior (Elias René Valøy, Edvin Frost og Rune Strømholt), 3. plass i G 13-16 (Arthur Kruse Sørensen, Vetle Skildheim og Trym Silsand Gerhardsen), 3. plass i J 13-16 (Sunniva Seglsten, Anna Sofie Ravna og Tone Lise Pedersen), 3. plass i K Junior (Ingvild Engenes Hansen, Sara Pedersen og Ida Margrethe Fause) og 3. plass i sprintstafett G 11-12 (Sindre Egilson Korsæth og Ola Huglen)

Stor takk til reiseleder Daniel Eikrem som leverte et knirkefritt opplegg og Smøreteamet ledet av Svein Morten Sørensen for super innsats med skiene til utøverne!