Informasjonsmøte om Ski-NM 2016

Post date: Mar 26, 2015 8:50:15 PM

28. – 31. januar 2016 skal Kvaløysletta skilag og Tromsø Skiklubb Langrenn arrangere NM langrenn del 1. Arena vil være Storelva skistadion.

NM langrenn del 1 er trolig det mest prestisjetunge og mediemessig mest dekkede NM-arrangementet i Norge. Ikke minst vil NRKs produksjon, med opp mot 20 timer direktesending, både by på spennende utfordringer, men også fantastisk profilering av alt byen vår har å by på.

Vi i organisasjonskomiteen er stolte over å få lov til å være med på å arrangere et så attraktivt mesterskap. Vi er godt i gang med planleggingen, og vi inviterer nå alle dere medlemmene i klubbene til et informasjonsmøte.

Visjonen til NM i Tromsø er «Folkefest i vinterbyen». Våre foreløpige planer for hvordan denne folkefesten skal bli, tenker vi å presentere i møtet. Vel så viktig er at vi gjerne vil få innspill fra dere på hvordan vi skal greie å oppnå denne ambisjonen.

For å lykkes med å lage tidenes NM, er vi helt avhengige av at dere er like entusiastiske som oss, og har lyst til å være med på å skape den festen som NM skal og må være. Vi håper derfor så mange som mulig har anledning til å komme på møtet.

Sted:     Skihuset på Storelva

Tid:     Torsdag 9. april kl. 19.00 – 21.00