Sonerenn Søndag 3 april 2016

Post date: Mar 22, 2016 3:08:56 PM

Tromsø Skiklubb Langrenn inviterer til sonerenn søndag 3. april. Rennet går i friteknikk. Det er start fra kl. 12.00 for 8 år og eldre.

Stilart, distanser og gjennomføring

Første start er kl 12.00 fristil alle klasser fra 8 år og oppover.

Rennleder Frode Hjort-Larsen, tlf 41250716, epost frodehjort@gmail.com

Barneskirenn 3. April

Når TSKL arrangerer sonerenn ønsker vi selvsagt også å kunne gi et tilbud til skiglade barn under 8 år som deltar på skileik-aktivitetene gjennom vinteren!  (Evt bilde) Barn født i 2009 eller seinere inviteres derfor til å gå barneskirenn med fellesstart kl. 1130. Påmelding er gratis og gjøres i sekretariatet på Skihuset innen kl. 1100. Alle barna får premie i mål. Løypa er ca 700 m lang.

NB! Foreldre som skal følge barna i løypa må ha ski på beina for å ikke ødelegge løypa for de som skal gå renn etterpå.

Påmeldings-, kontingent-, start- og resultatlister

Det er start fra kl. 12.00 for 8 år og eldre.

Påmelding via min Idrett Trykk her

Påmeldingsfrist 30 mars kl 23.59

Betaling - Klubbene betaler startkontingent til konto nr. 47501153717 (Tromsø skiklubb langrenn) og tar med kvittering til rennet. Fakturagrunnlag pr klubb legges ut på www.tromsoskiklubb.no torsdag kveld. Etteranmelding betales på rennkontoret.

Generell info

Kafe, premieutdeling og evt garderobe/dusj på skihuset.

Premieutdeling alle klasser etter rennets slutt

Startnummer - Hentes samlet på rennkontor av lagleder. Ikke innlevert nummer må erstattes (500.-).

Lisens - Lagleder er ansvarlig for at alle har løst lisens (o/13 år). Ingen får starte uten lisens. Engangslisens kan løses før start.

Løyper - Løypekart på stadion/skihuset slåes opp på skihuset. Kartene vises også nederste på denne side.

Distanser og løypetraséer med forbehold om vær og føreforhold.

Brikker - Løpere fra 8 årsklassen og eldre skal ha brikker. Rennet arrangeres med tidtaking fra Eqtiming. Brikke kan leies av arrangør for kr 30,- for klasser fra 15 år og eldre. Brikke lånes gratis til og med klasse 14 år. Mistet brikke må erstattes med kr 650.-