Dugnad onsdagsrenn

Post date: Dec 12, 2013 11:23:14 AM

Da er vi igang igjen!

Vi har for denne sesongen også ansvaret for å arrangere 3 av totalt 9 onsdagsrenn.

Datoene er følgende: 05.02, 26.02 og 26.03.

Dette er et samarbeid mellom de tre skiklubbene Tromsø skiklubb, kvaløysletta skillag og Tromsdalen tuil ski.

Onsdagsrenn på ski har lang tradisjon i Tromsø, og har vært arrangert i nåværende form helt tilbake på begynnelse av 1990 årene. Det var også arrangert onsdagsrenne mye tidligere som samlet mange unge løpere i Tromsø.

Onsdagsrennene i Tromsø har samlet opp mot ett tusen jenter og gutter med på renn, og de aller fleste går minst 8 renn og får dermed 1. premie. Denne deltakelsen er imponerende og har vakt oppsikt i hele ski-Norge.

Vi håper på mange løpere også i år. Vi gjør stadig forbedringer i arrangementet, og prøver på den måten å skape en god atmosfære for alle som kommer til anleggene våre. I år innfører vi ny påmelding og betalingsordning, samt nytt tidtakersystem.

Vi tar sikte på at Onsdagsrennene ikke bare skal være Nord-Norges største barneskirenn, men også det beste.

For at vi skal få til dette trenger vi foresatte til å ta endel oppgaver.

I første omgang ønsker jeg at en skal få satt seg opp på de aktiviteter en ønsker.

Frem til 5 januar vil dugnadsskjema ligge ute til åpen påmelding, etter 5 januar vil vi være nødt til å plassere foreldre til barn i de 4 første årsklasser(2007-2004) der det er behov.

Dersom en ikke kan møte til den oppsatte oppgave må en ordne med stedfortreder/ bytte selv.

Det forventes at Du/ dere deltar på dugnader da det et av grunnlagene for oppretholdelse av tilbudet til barna.

For å sette seg opp på dugnad bruker en denne linken

Fyll ut de felter som er i regnearket. Det er ingen lagringknapp, en bare lukker siden så er en registrert.

Håper at flest mulig kaster seg over dette og melder seg til dugnad!!

Ved spørsmål send mail til Kåre Huglen karewalin@hotmail.com

Med hilsen