Ny onsdagsrennsesong står for døren!

Post date: Nov 16, 2015 1:12:13 PM

En ny vinter er på vei og som vanlig vil Tromsøs tre skiklubber slå seg sammen for å arrangere onsdagrenn for byens barn! Vi håper alle er klare for nok en artig skisesong!

Påmelding til årets renn åpner opp 15. november 2015 kl. 00:00, og gjøres ved å klikke her!

Om påmelding og deltagelse:

Dere melder dere på via EQTiming på nett. Dere kan velge å gå på tid eller uten tid, dette velges ved påmelding. Dere blir tildelt startnummer automatisk, og får tilsendt faktura for startkontigenten. Prisen for alle 9 rennene er 350 kr per barn (ved tidlig påmelding, det blir 450 kr ved sein påmelding). Det er satt en tidlig-frist fordi alle som melder seg på innen denne får startnummer med egen navn trykt på, og dette trenger vi litt tid for å få gjort. Datoene vil vi komme med om kort tid.

Startnummeret leveres ut på K1 (ved siden av Rema 1000), mandag 18. januar 2016, fra 16:30 til 19:00.

Tidtaking og deltagelse på rennene blir registrert automatisk når man går over start og målstrek.

Husk alle må passere startstreken for å få registrert tid i mål.

Sesongens første renn:

Vi ønsker dermed alle barn og voksne velkomne til sesongens første renn onsdag 20. januar 2016 på Templarheimen med Tromsø Skiklubb Langrenn (TSKL) som arrangør!

Sesongens andre renn:

I forbindelse med NM på ski her i Tromsø i slutten av januar vil det andre onsdagsrennet gå som showrenn 27. januar 2016 i Tromsø sentrum! Kom å bli med på et helt spesielt skirenn! Mer informasjon kommer etter hvert.