Tromsømesterskap i Trappeløp.

Post date: May 4, 2017 8:08:21 PM

Hvem er Tromsø beste trappeløper?

Link til påmelding:

Hvor rask er du opp trappene på The Edge? Våre 190 trappetrinn venter på deg! Enten du har ambisjoner om å vinne, konkurrere mot naboen eller deg selv. Fredag 5.mai gleder vi oss til å ønske alle med joggesko til å ta turen opp trappen vår.

Samme dag arrangeres "Årets viktigste topptur" (Sjekk egen Facebook-event) i samarbeid med kreftforeningen. The Edge Run-Up er racerbilversjon av det samme tiltaket.

Clarion The Edge og Pellerin gir kr 25 til Vardesenteret per deltaker som løper/går opp trappen i enten "Årets viktigste topptur" tidligere på dagen eller i denne mesterskapskonkurransen.

Deltageravgift = gratis! Men vi oppfordrer alle til å gi litt til Kreftforeningen /Vardesenteret på toppen av hotellet.

Registrering mellom kl 16:30 og 17:30. Pga tidtaking må du registrere deg før kl 17:30. Veldig lurt å komme tidlig pga sannsynligvis mange deltakere.

Vi satser på 15 sekunds startintervall. Starten er rett utenfor hotellet.

Flotte premier til vinner av klasse kvinner og menn + en superflott premie trekkes ut blant alle deltakere. Vi kårer også byens beste bedrift og idrettslag. Beste sammenlagttid til bedriften/lagets 4 løpere gjelder her.