Sonemesterskap 18. februar 2018

Post date: Feb 17, 2018 10:11:53 PM

TROMSØ SKIKLUBB LANGRENN har gleden av å invitere til sonemesterskap søndag 18. februar 2018 på Tromsø skistadion, Templarheimen.

Stilart, distanser og gjennomføring

Start barneskirenn med fellestart kl 10.30

Første start for sonemesterskapet er kl 11.00

Individuell start fristil

J/G 8, 9 og 10 år 1 km

J/G 11/12 år 2 km

J/G 13/14 år 3 km

J/G 15/16, M17/18, K jr./sr og K/M vet.: 5 km

M 19/20, M sr.,10 km

Rennleder Frode Hjort-Larsen, tlf 41250716, epost frodehjort@gmail.com

Løypesjef Øyvind Ravna

Stadionsjef Torgil Vangberg

Jury Rennleder og løypesjef og stadionsjef

Barneskirenn

Når TSKL arrangerer sonemesterskap ønsker vi selvsagt også å kunne gi et tilbud til skiglade barn under 8 år! Barn født i 2011 eller seinere inviteres derfor til å gå eget barneskirenn med fellesstart kl. 1030. Påmelding er gratis og gjøres i sekretariatet på Skihuset innen kl. 1000. Alle barna får premie i mål. Løypa er ca 700 m lang.

NB! Foreldre som skal følge barna i løypa må ha ski på beina for å ikke ødelegge løypa for de som skal gå renn etterpå.

Påmeldings-, kontingent-, start- og resultatlister

Påmelding Online påmelding (Min Idrett). Frist onsdag 14.2.2018 kl. 23.59

Etteranmelding mot tillegg i startkontigent hvis ledig startnummer.

For etterpåmedling, kontakt tidtakersjef Sveinung Olsen, tlf 90749987, epost pamelding@tromsoskiklubb.no

Premiering Full premiering for de yngste, ellers iht. NSF. Premier ettersendes ikke.

Betaling Klubbene betaler startkontingent til konto nr. 47501153717 (Tromsø skiklubb langrenn). Fakturagrunnlag pr klubb legges ut på www.tromsoskiklubb.no fredag kveld. Etteranmelding betales på rennkontoret.

Generell info

Arena Tromsø skistadion (Templarheimen)

Rennkontor Rennkontoret på arena er betjent fra kl 0900

Dusj/garderober I Tromsøhallen (utvendig inngang)

Kafeteria Skihuset

Premieutdeling Det blir premieutdeling på skihuset. Normal premiering. Det settes opp oppslag om tidspunkt for premieringen.

Startnummer Hentes samlet på rennkontor av lagleder. Ikke innlevert nummer må erstattes (500.-).

Lisens Lagleder er ansvarlig for at alle har løst lisens (o/13 år). Ingen får starte uten lisens. Engangslisens kan løses før start.

Løyper Løypekart på stadion/skihuset. Distanser og løypetraséer med forbehold om vær og føreforhold.

Brikker Alle løpere skal ha brikker. Rennet arrangeres med tidtaking fra Emit. Brikke kan leies av arrangør for kr 50,- for klasser fra 11 til 16 år og kr 100,- for junior, senior og veteran. Brikke lånes gratis til og med klasse 10 år. Mistet brikke må erstattes med kr 725,-

Parkering NB! På grunn av anleggsarbeidene på Templarheimen er det ikke tilgjengelige parkeringsplasser rett ved skistadion for vanlige deltagere. Klubbene kan imidlertid få sette fra seg smørehenger/ -utstyr mellom skihuset og Tromsøhallen om ønskelig. For utøvere og foresatte vil det være mulig å parkere både ved Fløyahallen, Ishallen, Grønnåsen skole, Naturfagbygget samt nord for Grønnåsen kirke.Det er etablert både gangvei og skitrase som starter mellom Fløyabanen og Fløyahallen. Nærmere info om parkering, kart over området, etc, legges ut på TSKL sin hjemmeside www.tromsoskiklubb.no i forkant av rennet.

Se kart over parkering HER