Ullmax: Best i test

Post date: Nov 6, 2012 9:08:14 PM

Også i år vil vi på dugnad selge Ullmax-produkter til inntekt for klubben.  Vi håper at flest mulig deltar på denne dugnaden, ved enten selge produkter, kjøpe produkter eller begge delerJ

Vi har selv vært svært fornøyd med disse produktene og kjøper hvert år og gir i julegave til både barn og tante-barn.  Microsett for voksne er også kåret til best i test for andre år på rad (legger ved bilde).

I år har Ullmax også fått noen nye og forbedrede sokker til både barn og voksne (coolmax sock Active, Wool-sock Active, Wool Sock Exstra Active og Wool Sock Comfort, sokkene kommer i sort, grå eller hvit) I tillegg lanserer  Ullmax vest som er vindtett foran ”Vest Wind” til kr. 349,-

Hvis ca 100 medlemmer i klubben kjøper et  microfibersett til voksen(kr. 249,-)vil klubben tjene i overkant av kr. 8000,- . Hvis de samme også  i tillegg kjøper et sett til junior(kr.179;)  vil klubben tjene i overkant av kr. 15000,- .

For de som ikke har hørt om Ullmax-salget i klubben, men ønsker å vite mer, ta kontakt med undertegnede.

Ellers har klubben tre ullmax-bager med produkter til visning.  Hvis noen ønsker å låne en bag til gjennomsyn, eller for å ta med seg på jobb, kan ta kontakt med undertegnede (anne.jorid@gmail.com), Cecilie Skildheim (skildhe@online.no)  eller Lisbeth Dalberg (lisbeth.dalberg@malthus.no).

Jeg vil sende inn bestillinga 22. november.  Regner med at dere vil få varene i begynnelsen av desember.

Se på produktene på: http://www.ullmax.no/index.asp

Ann-Jorid Strømholdt (Markedsutvalget, Ull-Max ansvarlig)

Ved bestilling: Ta kontakt med Ann-Jorid Strømholdt (anne.jorid@gmail.com)