Husk å bestille klubbklær innen 3. november!

Post date: Oct 22, 2014 8:32:29 PM

Som kjent har skiklubben valgt Trimtex som klesleverandør for de neste tre skisesongene. Vi hadde  en bestillingsrunde i september, og de som bestilte da vil få klærne mot slutten av uka som kommer.For de av dere som enten ikke rakk å bestille eller som har funnet ut at jakka likevel var for (s)liten eller kanskje kunne ønske seg en hettegenser til jul likevel eller hva vet vi; fortvil ikke: Vi åpner nettbutikken fra den 231014 og den vil være åpen til 031114 om kvelden. Klærne vil da komme i god for å kunne legges under juletreet!

Følg følgende prosedyre for bestilling:

1) Gå inn på Trimtex: www.teamorder.no

2) Trykk Logg inn

3) Til høyre på skjermen, tast inn Teamkode: tromsø2014  -> Trykk Logg inn under. Dette må gjøres for å komme inn på Tromsø Skiklubb sine egne sider.

3) Trykk Logg inn øverst i menyen

4) Til høyre på skjermen, trykk Registrer ny kunde

5) Produktene finner man under knappen Produkter på menylinjen

6) Legg varer i handlekurven, husk å bekrefte ordre helt til slutt.

Vi vil ha demoer hvor vi har tøy i alle størrelser (stort sett) på klubbhuset fra kl 18 onsdag 291014 og dagen etter 301014. Onsdagen vil Trond Iversen, som er langrennsjef i Trimtex- og tidligere World Cup sammenlagtvinner i sprint, komme på klubbvisitt og være med på trening og ha et møte med alle som vil. Det vil da være mulig å stille han alle mulige spørsmål om langrenn, kanskje særlig sprint!