Anna Svendsen

I dag ble det kjent at vår egen superstjerne Anna Svendsen legger skiene på hylla.

For Tromsø Skiklubb Langrenn har det vært fantastisk å ha Anna i klubben. Snill, hyggelig og et flott forbilde for våre yngre løpere - som alle trenger en ledestjerne å se opp til .

Med Anna på laget har det haglet med fine opplevelser for oss som driver klubben, og som liker å følge med når våre løpere er ute og konkurrerer. Alle husker vi den utrolig spennende NM-stafetten i 2023, hvor våre jenter tok en flott bronsemedalje. Vi glemmer heller ikke da Anna tok en flott 7. plass i VM .

Men aller best husker vi Anna som en fremragende representant for Tromsø, Tromsø Skiklubb Langrenn og skiidretten i Norge .

Det er alltid litt trist når en skiløper legger opp, men vi er samtidig utrolig stolt over å ha hatt Anna i klubben så lenge. Vi vet at du aldri vil slutte å gå på ski, og vi gleder oss til å treffe deg i skisporet.

Takk for strålende innsats, og lykke til med dine nye prosjekter. Vi heier alltid på deg, Anna!

På vegne av styret i Tromsø Skiklubb Langrenn

- Geir Håvard Hanssen, styreleder

Noen bilder fra Annas skikarriere tidligere publisert på TSKLs facebookside. Nyt!