Sonemesterskap 16. februar

Post date: Dec 4, 2019 9:38:15 PM

TROMSØ SKIKLUBB LANGRENN har gleden av å invitere til sonemesterskap, fristil, søndag 16. februar 2020 på Tromsø skistadion, Templarheimen.

Første start: 11.00. - 15 sek startintervall

Individuell start fristil

Startrekkefølge (lenke til EQ-Timing)

INFORMASJON

Tromsøbadet:

Alle deltagere på skirennet får 15% rabatt på billett-prisen til Tromsøbadet (deltagerliste sendes inn før løpet).

BARNESKIRENN!

Når TSKL arrangerer sonerenn ønsker vi selvsagt også å kunne gi et tilbud til skiglade barn under 8 år! Barn født i 2013 eller seinere inviteres derfor til å gå eget barneskirenn med fellesstart kl. 1030. Påmelding er gratis og gjøres i sekretariatet på Skihuset innen kl. 1000. Alle barna får premie i mål. Løypa er ca 700 m lang.

NB! Foreldre som skal følge barna i løypa må ha ski på beina for å ikke ødelegge løypa for de som skal gå renn etterpå.