Klubbmesterskap onsdag 10.4

Post date: Mar 27, 2019 6:28:24 PM

Skisesongen er langt fra over, men vi ser at det kan være lurt å legge et av årets store høydepunkt før påske i år, og vi inviterer derfor til klubbmesterskap onsdag 10. april!Det blir som vanlig stafett med fellesstart for 3-mannslag i fristil over to runder. Barn, barnas støtteapparat og alle andre aktive medlemmer i TSKL oppfordres til å lage lag og melde seg på. Husk at dere må ha et godt navn på laget!Dette er bare moro for store og små og vinnerlaget er det laget som har best idealtid (minst mulig tidsskille mellom første og andre runde). NB! Det er - selvsagt - ikke lov å bruke klokke eller andre instrumenter for å ta egen tid. Her bruker deltakerne kun den "indre klokke" :-) .Mellom runde 1 og 2 er det fri servering (!) inne på klubbhuset.

Påmelding fra kl 17.15 på skihuset. Start ca kl 18.00.

Premieutdeling når resultatene foreligger etter andre runde.

Velkommen!

På vegne av styre og stell i Tromsø skiklubb langrenn

Styreleder Frode Hjort-Larsen