Bestilling av klubbklær

Post date: Sep 19, 2017 12:58:12 PM

TSKL har etter en omfattende prosess hvor vi vurderte flere klesleverandører valgt å fortsette med Trimtex-klær de neste tre årene!

Demo og prøving av størrelser skjer på Skihuset nå på torsdag 21. september kl 17:30-20:30.

Webshoppen vil bli åpnet senest i morgen 20. september og lukker 26. september kl 23:59

NÆRMERE BESKJED OM INNLOGGING KOMMER

Overtrekksdresser.

I år vil vi ha to typer: PULSE erstatter tidligere Trainer plus og Element Plus dressene på en fin måte, den er lett, litt varmere enn Aviator og veldig funksjonell i aktivitet.

Den har smal passform og en tight, fasongsydd bukse. Fin for de yngre (og foreldre) som kan ha litt klær under!

AVIATOR er kjent fra tidligere og har fått noen nye detaljer. Ingen andre endringer enn litt på design.

Konkurransedresser

Vi har to typer konkurransedresser som før. De har noe endret design.

Årets konkurransedress Compress er noe endret ved at herremodellen av Compress har ny, 2-veis glidelås i front.

Det er stadig gel -lomme på legg og nytt, mer elastisk materiale på overarm/skuldre. Ellers er stoffvalg ytterligere forbedret på noen steder som gjør denne enda mer fleksibel, og god å bevege seg i!

Hettegenseren er tilbake i år - den er fin å ha etter konkuranse til premieutdeling og som skoleplagg . Nytt materiale, litt andre løsninger, men med lang glidelås, hette og glidelåslommer i front

Dunjakkene er helt endret. De har smalere passform og mer moderne snitt, ikke så stivt yttermateriale (heller ikke like blank, men litt mattere og noe lysere blå), samt at den kan nå også bestilles i damepassform med innsving. Størrelser er fra 140-XXXL, samt fra XS-XXL i damemodell. Jakka er så ny at den dessverre ikke er på lager for prøving ennå.. Men størrelse tilsvarer nå overtrekksjakkestørrelsene våre.

Luer og pannebånd (og Buff):

Vi har endret disse litt i design og har nå TSKL logo i front. Disse kan kjøpes gjennom klubben og må ikke bestilles i webshop.  Vi er i ferd med å designe vår egen BUFF som kommer i neste runde.

Trimtexavtale i Webshop Vi har fått en avtale med Trimtex om at man også kan benytte den ordinære web-shopen til Trimtex til å bestille standard Trimtex tøy til 25% hele året, ved å bruke av TSKL sin teamkode. Man benytter da koden til Tromsø Skiklubb Langrenn ved innlogging.