Kartlegging buss og hotell til NNM i Mosjøen- frist for å melde behov er 29.09 kl 12

Post date: Sep 24, 2017 7:37:30 PM

NNM på ski arrangeres i Mosjøen 16., 17. og 18. mars 2018.

NNM er for utøvere fra og med klasse 13 år.

Program:

Fredag: Individuell start, fri.

Lørdag: Fellesstart, klassisk.

Søndag: Stafett

Arrangementets hjemmeside: https://www.nnm2018.no/

Klubbens deltakere vil få dekket utgifter til transport i forbindelse med NNM med inntil NOK 1000,-. De som ønsker det kan bestille flybillett til arrangementet. OBS! De som ønsker å reise med fly bør være tidlig ute med å bestille billett! Det er også et alternativ å fly til Bodø og reise med tog videre til Mosjøen. Familier som kjører bil vil også få samme støtte per utøver. Klubben ønsker å kartlegge om det er grunnlag for å sette opp buss til arrangementet. Vær snill og fyll inn om dere ønsker busstransport i skjemaet nedenfor. Det er viktig at alle som ønsker busstransport fyller inn skjemaet hvis det i det hele tatt skal være mulig å sette opp buss. Det kan være at leie av buss blir et samarbeid med andre klubber.

Frist for melde behov for buss er 29. september kl. 12.00.

Det er liten kapasitet og stor konkurranse om hotellrom under arrangementet, men TSKL har fått reservert 10 dobbeltrom på hotell Milano og 10 enkeltrom på Lyngården ca. 500 m unna, med 150 cm senger som vi har tillatelse til å plassere to personer i. De som ønsker overnatting på hotell indikerer dette i skjemaet nedenfor- først til mølla-prinsippet vil ventelig gjelde dersom det er flere som ønsker hotell enn det vi har av plasser. Pris per person for overnatting på hotell vil være rundt NOK 1650 til sammen for 3 netter med frokost.

Frist for melde behov for hotell er 29. september kl. 12.00.

Arrangøren vil også legge til rette for overnatting på klasserom.

Mer informasjon og skjema for bindende påmelding kommer utpå vinteren

Klikk på linken nedenfor for å melde interesse for buss og hotell: