Bestilling Trimtex

Post date: Apr 22, 2015 4:34:01 PM

Tromsø Skiklubb Langrenn har som dere vet en tre-årig avtale med Trimtex om levering av klubbtøy.  Vi har nå fullført vår første sesong med TRIMTEX-klær.

Mange av dere har etterlyst overtrekksklær i vinter og andre har etterspurt sommertøy! Vi åpner for bestilling i TRIMTEX sin web-shop fra 23. april t.o.m 3. mai 15 med levering i uke 24 dvs. 08-13.06.15!

Dere bør være spesielt oppmerksom på flott sommertøy -både løpe tights (shorts) og klubb-T-shirt!

Helt nytt er en egen gul rulleskijakke m reflekser som blir rimelig , og gjør oss synlige utover høsten! Den blir lagt inn i Web-shopen i morgen

Overtrekksklærne vil ha årets design, men det er gjort endringer i produksjonen slik at glidelås-sømmer er forsterket!.

Vi vil ikke ha en egen demo av tøy med vårens bestilling, størelser kan prøves hos andre i klubben eventuelt.

Spørsmål kan rettes til Trygve Deraas, tlf 93440708

Prosedyre for bestilling: